15 October 2008

Sokongan Untuk Utusan Meloya - AMENO

Parti perkauman nombor satu di Malaysia Umno dengan angkuh dan sombong melancarkan kutipan untuk bantu Utusan Meloya yang tersohor nombor satu pemfitnah di Malaysia yang disaman Teresa Kok kerana fitnah !

Mangkuk-mangkuk ahli totok Umno senang dicucuk hidung dan beri sokongan kuat buat pemimpin Umno Cheras keturunan penyamun 'tarbus' arwah Syed Abas Al Habsee pengerusi Dewan Perniagaan Melayu Pulau Pinang sedikit masa dulu yang bersekongkol dengan Majlis Agama Islam Pulau Pinang serta MPPP dan Umno untuk menyeleweng tanah sekangkang kera yang di wakafkan oleh Allahyarham Tn Hj Kassim di Kampung Makam Jalan Dato Keramat Pulau Pinang di tengah George Town bernilai jutaan ringgit.

Kesinambungan tradisi menipu Melayu oleh geng-geng mamak dan yang mengaku keturunan Arab celup mudah perdaya bangsa Melayu yang senang dijual dan gadai ! Sejak dulu lagi kaum-kaum inilah merosakkan bangsa Melayu yang 'simple' dan mudah percaya bukan 'mudah lupa' seperti saranan seorang lagi penipu besar bangsa Melayu bapak putar alam Mahazalim Madey dari Malbari !

Kebodohan ahli parti Melayu penyokong si Arab celup ini sungguh menghairankan ,dengan modal slogan mempertahankan 'bangsa Melayu,membela ketuanan dan hak ' maka ayat perkauman terkenal ini akan dijadikan modal me'lembu'kan ahli-ahli Umno untuk menyokong seratus peratus puak-puak penipu ini atas nama pembela bangsa dan agama, lihat sajalah keahlian dalam pimpinan Umno kaum mana yang banyak memegang jawatan, adakah Melayu seratus peratus?

Buta huruf kah mereka atau buta akal kerana semua penjelasan telah pun dikeluarkan oleh MP dari Seputih tentang kes azan,tulisan jawi dan lain-lain yang diputar reka oleh media pengampu perdana tapi masih lagi buta mata dan pekak badak si ahli-ahli Umnoi !
Dengan angkuh dan sombong mereka memulakan dengan sumbangan RM 20 ribu untuk permulaan demi mempertahankan akhbar penipu dan pemfitnah besar Utusan Meloya yang mungkin kebanyakkan pemberitanya tidak beragama , kerana jika beragama walau yahudi sekalipun mereka tidak akan sanggup makan duit haram yang jadi gaji bagi mereka dengan kerja memfitnah ,berita berunsur perkauman dan menipu serta laporan jahat ! Halalkah duit gaji itu yang jadi nafkah makan anak dan isteri? Tidak takut kah terpaksa menjawab depan Rab'bal Jalil di hari kemudian nanti?

Kesungguhan memburuk-burukkan dan memfitnah Teresa Kok sangat menghairankan kerana seperti ketakutan akan segala pembongkaran beliau atas semua penyelewengan pemimpin Umno ,maka hanya dengan cara membunuh 'karekter' beliau sahaja yang mungkin mereka nampak akan berhasil menutup segala pembongkaran najis kebejatan pemimpin-pemimpin Umno !

Tetapi mereka lupa rakyat marhaen kini bukan yang seperti dulu percaya bulat-bulat apa saja yang keluar dari mulut pekung pemimpin-pemimpin Umno/BN, mereka sudah celik dan mahu perubahan bukan seperti banyak dalam Umnoi yang sudah dicucuk hidung dan akal !
Masa kini perlu perubahan dan pemikiran drastik /kritis bukan terima bulat-bulat apa saja yang keluar dari tong najis media Umno ! Bukalah minda dan mata hati untuk melihat kebenaran yang dituntut Islam !

Wassalam

Kini masa untuk ubah kerajaan kelentongan !

Allahu Akbar!! Allahu Akbar!! Allahu Akbar!!

Oleh: jingoza
amuraria-alikram.blogspot

No comments: